Adresa
Ako imate promo kod, unesite ga ovdje
  vidjet ćete posebne cijene i popuste dizajnirane samo za Vas.

Najčešće postavljena pitanja


Naši savjetnici na za putovanja rado će odgovoriti na svako vaše pitanje.
 
Kako mogu rezervirati putovanje i do kada?
Putovanje možete rezervirati brzo i jednostavno na naš besplatni telefon 0800 85 66 od ponedjeljka do petka od 08:00 do 20:00 sati i subotom od 08:00 do 16:00 sati ili putem e-maila na info@nikal.hr. Rezervacije primamo do popunjenja slobodnih mjesta.

Koje podatke trebam dati prilikom rezervacije?
Za izradu rezervacije potrebni su sljedeći podaci: ime i prezime putnika (identično kako je napisano u putnim dokumentima), adresu stanovanja, kontakt telefon, e-mail, datum rođenja, broj putovnice ili OIB, termin putovanja, te koje dodatne usluge želite (ukoliko ste se za njih odlučili). Ako se dobili rezervacijsku lozinku i nju je potrebno reći prilikom rezervacije.

Dali je obavezno uzeti paket putnog osiguranja?
Ne, ali ga svakako preporučamo, jer nikad ne znate kada Vam može zatrebati. Ako je u pitanju viša sila ( bolest, smrtni slučaj itd) i prisiljeni ste otkazati putovanje ili ako vam je potrebna liječnička pomoć tijekom putovanja ili ste izgubili prtljagu, ako niste osigurani, to će rezultirati nepotrebnim dodatnim troškovima. U agenciji nudimo paket putnog osiguranja koji uključuje zdravstveno osiguranje na destinaciji, osiguranje prtljage i osiguranje od rizika otkaza putovanja. 

Što ako otkažem putovanje, a nemam policu osiguranja od otkaza?
U tom slučaju se primjenjuju otkazni uvjeti iz Općih uvjeta.

Što se događa s mojim uplaćenim novcem ako stornirate putovanje?
Ukoliko stranke uplate, a određeno putovanje se stornira od strane organizatora putovanja, iznos u potpunosti vračamo na tekući račun ukoliko je stranka platila gotovinom. Novac također možemo prebaciti za neko drugo putovanje.

Koji su načini plaćanja?
U roku od 7 dana od rezervacije plaća se iznos od 25% cijelog putovanja. Za daleka putovanja iznos akontacije iznosi 35% cijelog putovanja. Ostatak se plaća do 45 dana prije polaska. Putnici mogu platiti putem bankovnog transfera ili internet bankarstvom. Podaci za uplatu nalaze se na potvrdi rezervacije. Kreditne kartice?????.

Mogu li putovanje platiti u ratama?
Ukupan iznos putovanja mora biti plaćen do 45 dana prije polaska. Ako rezervirate putovanje dovoljno rano, možete podijeliti iznos za uplatu u nekoliko rata. Kartice????

Gdje i kada ću dobiti putnu dokumentaciju?
Putna dokumentacija će biti poslana poštom na Vašu adresu koju ste nam dali prilikom rezervacije oko 10 dana prije polaska.

Što moram znati kod putovanja zrakoplovom?
Putnici su obavezni poštovati dogovoreno vrijeme sastanka u zračnoj luci (uobičajeno je dva sata prije polaska zrakoplova). Putnicima koji kasne i dolaze u zadnji čas, može se dogoditi da naiđu na zatvoren avio-šalter i ostanu bez mogućnosti ukrcaja u zrakoplov! Točno ime i prezime putnika, kako je uneseno u ugovor o sklopljenom turističkom paket aranžmanu, koristi se za izdavanje zrakoplovnih karata, a odgovornost je putnika upisati i dati točne podatke – u slučaju promjene imena putnik snosi troškove istog ili izdavanja nove zrakoplovne karte (ime mora biti 
identično onom u putovnici).

Koliko prtljage mogu ponijeti sa sobom na let sa zrakoplovom?
Po osobi je besplatan jedan komad prtljage sa ukupnom težinom od 20 kg. Također možete u kabinu ponijeti jedan komad ručne prtljage ukupne mase do 8 kg, dimenzija 20x40x50 cm i prijenosno računalo. Višak prtljage plaća se prema cjeniku prijevoznika u zračnoj luci. U ručnu prtljagu spremite dokumente, novac, dragocjenosti, ključeve, lijekove i tehničku opremu. Oštri predmeti (npr. škarice, turpije, noževi itd) i tekučine, gelovi, sprejevi ne spadaju u ručnu prtljagu i njih pospremite u prtljagu koju ćete predati prilikom prijave na let.

Kako je sa prehranom na putovanju?
Sva naša putovanja uključuju doručak u hotelu u kojem noćite. Za većinu putovanja možete prilikom rezervacije putovanja uplatiti doplatu za večere. 

Koliko novaca trebam ponijeti sa sobom na putovanje?
S obzirom da svaki putnik ima različite potrebe i želje, to je nemoguće predvidjeti. Predlažemo da sa sobom ponesete kreditnu karticu s kojom možete plaćati i podizati novac na bankomatima.

Što moram znati kada je u pitanju sigurnost (novac, dragocjenosti)?
Preporučujemo nositi na putovanje pojas za novac, male torbice uz tijelo, itd., a kreditne kartice i dokumente rasporediti na više različitih mjesta. Dobro je imati fotokopije svih važnijih dokumenata - odvojene od originala. Kako niti jedan hotel u svijetu ne preuzima odgovornost za novac i dragocjenosti ostavljene u hotelskoj sobi, preporučujemo da stvari čuvate u  sefu u sobi ili ako ga nema, da stvari pohranite u hotelskom sefu.

Koji osobni dokumenti su mi potrebni za putovanje u inozemstvo?
Za putovanja u zemlje EU, Hrvatskom državljanima potrebna je važeća putovnica ili osobna iskaznica koja mora vrijediti još najmanje 3 mjeseca od datuma povratka.
Za putovanje u zemlje koje nisu u EU, hrvatskim državljanima je potrebna važeća putovnica koja mora vrijediti najmanje 6 mjeseci od datuma povratka.

Dali je za putovanje u inozemstvo potrebna viza?
Za putovanje u neke zemlje koje nisu članice EU Hrvatskim državljanim potrebna je viza. 

TURSKA: Hrvatski državljani koji putuju u Republiku Tursku dužni su prije polaska ishoditi vizu. Prijava za E-vizu može se napraviti putem internetske stranice www.evisa.gov.tr uz plaćanje kreditnom/debitnom karticom. Cijena vize je 20$. Za putnike koji nemaju pristup internetu agencija nudi uslugu ishođenja vize po cijeni od 179,- kn (s uključenim troškom vize). Dodatne informacije zatražite putem naših telefona. Viza se može izraditi i u Veleposlanstvu republike Turske u Zagrebu po cijeni od cca 50€.

UAE i DUBAI: Hrvatskim državljanima koji putuju u Ujedinjene Arapske Emirate nije potrebna viza, ali putovnica mora vrijediti najmanje 6 mjeseci od ulaska u UAE. Putnicima s pečatom države Izrael u putovnici neće biti moguć ulazak u UAE.

TAJLAND: Hrvatski državljani koji putuju u Republiku Tursku dužni su prije polaska ishoditi vizu. Vize se izdaju u Konzulatu Kraljevine Tajland u Gundulićevoj ulici 18/IV katu u Zagrebu-cijena 35€. Agencija nudi uslugu ishođenja vize po cijeni 360 kn (s uključenim troškom vize). Potrebna dokumentacija: putovnica koja vrijedi još najmanje 6 mjeseci, kopija prve stanice putovnice, slika kao za putovnicu i ispunjen zahtjev za izdavanje vize. Ukoliko agencija izrađuje vizu potrebno je orginal putovnicu dostaviti agenciji mjesec dana prije putovanja.

Ako niste državljanin Republike Hrvatske, obratite se i raspitajte kod Vašeg nadležnog organa dali Vam je potrebna viza za putovanje.

Mogu li putovati s djecom?
Večina naših putovanja su kružna putovanja što ponekad može biti  dosta naporno za mlađu djecu. Ukoliko smatrate da Vašem djetetu dano putovanje neće biti prenaporno svakako ga možete povesti.

Mogu li na putovanje povesti svog kućnog ljubimca?
Nažalost, na naša putoavnja ne možete povesti kućne ljubimce.

Može li se sudjelovati u nekim dodatnim fakultativnim izletima, koji nisu uključeni u osnovni program putovanja?
Ovisno o destinaciji i ako vrijeme dopusti, možete otići na dodatne fakultativne izlete za koje se prijavljujete i plaćate kod svog vodiča. Ti dodatni izleti nisu uključeni u osnovni program, te će se organizirati u slobodno vrijeme.

Da li je Nikal d.o.o. osiguran protiv nelikvidnosti?
Da. Agencija Nikal d.o.o. je osigurana protiv nelikvidnosti jamčevnim osiguranjem kod Basler osiguranja d.d.



 
Zadovoljstvo korisnika
"Odlično!"
Pouzdanost | ljubaznost | kompetentnost

Anketu korisnika proveo Nikal d.o.o.
Ukupna ocjena:  4,51
Provjerili smo za Vas!
  • + pouzdanost
  • + ljubaznost
  • + kompetentnost
  • + zadovoljstvo korisnika
  • ----------------------------
    = Ukupna ocjena: 4,51

  • Poklonite nam Vaše povjerenje!
Radno vrijeme
  • Za sva pitanja ili komentare nazovite 
    nas na besplatni telefon!
  • Kontakt centar
  • Ponedjeljak - Petak 8:00 - 18:00
  • Subota 8:00 - 12:00
  •  
  •   0800 85 66

    Veselimo se Vašem pozivu!
Kontakt
  • NIKAL  d.o.o.
    Nadinska ulica 11
    10000 Zagreb

    Tel.: +385 1 5556850
    E-Mail: info@nikal.hr

  • ID: HR-AB-01-080761107

  •